Efterårets møder i Netværk for lånesamarbejde

Vi inviterer nu til efterårsmøder i Netværk for lånesamarbejde. På møderne er der mulighed for at udveksle nyheder, erfaringer og best practice med andre entusiaster.

Flyvende bøger mod blå himmel

Foto: Colourbox

I Netværk for lånesamarbejde mødes medarbejdere fra landets biblioteker og deler deres faglighed. Netværket mødes to gange årligt på møder i Aarhus og Ballerup med identiske dagsordner.

Møderne er populære, og søgningen stor. Vi har derfor valgt at åbne for alle bibliotekstyper og afholder hele fire møder dette efterår. To i Aarhus og to i Ballerup.

Efterårets møder finder sted:

• Tirsdag den 29. november på Det Kgl. Bibliotek i Aarhus
  • Onsdag den 30. november på Det Kgl. Bibliotek i Aarhus
  • Mandag den 5. december på DBC i Ballerup
  • Tirsdag den 6. december på DBC i Ballerup

Møder afholdes sammen med DBC og centralbibliotekerne og er denne gang bygget op omkring kompetenceudvikling indenfor lånesamarbejdet.

Sidste chance for tilmelding til møderne er 7. november 2022.

Pris

Deltagelse er gratis for folkebiblioteker. Hvis folkebibliotekerne sender mere end 1 deltager vil prisen for efterfølgende deltagere dog være 500 kr. For øvrige biblioteker vil prisen være 500 kr. pr. deltager.

Arrangørerne forbeholder sig ret til at flytte en tilmelding fra den ene dato til den anden dato i henholdsvis Aarhus og Ballerup, hvis det bliver nødvendigt.

Et deltaljeret program vil blive fremsendt senere.

Tilmeld dig

EAN er påkrævet
Dit navn er påkrævet
Enter an email address

Vælg møde

Vælg forplejning

Personoplysningerne slettes eller anonymiseres løbende, efterhånden som det formål, de blev indsamlet til, afsluttes. Du kan til enhver tid kan trække dit samtykke til opbevaring af dine personoplysninger tilbage. Dette kan ske ved at kontakte os. Læs mere i vores privatlivs- og persondatapolitik.

Tilmeldingsfristen er udløbet

Tilmeldingsfristen for deltagelse i efterårets møder i netværk for lånesamarbejde er udløbet