Karl Ove Knausgård og Den Sorte DIamant

Foto: Thomas Wågstrøm/Laura Stamer

PR materiale til livestreaming med Knausgård

Her kan du downloade en række materialer til brug af promovering af livestreaming arrangementet med Karl Ove Knausgård.

Vi har udarbejdet PR materiale, som du kan bruge i forbindelse med promovering af livestreaming arrangementet på dit bibliotek eller din institution.

Du kan bruge billederne på dit bibliotek eller på din institution til fysisk promovering, men du er også velkommen til at bruge dem på de sociale medier. Du skal blot huske at kreditere fotograf Thomas Wågström ved brug af billederne med Karl Ove Knausgård.

Video materiale

Vi har lavet en kort video, der introducerer Karl Ove Knausgårds forfatterskab. Du kan bruge videoen til promovering på biblioteket eller på andre platforme for eksempel sociale medier. Videoen kan deles direkte fra Edumedia via embed-funktionen, eller du kan downloade den.

Livestreaming med Karl Ove Knausgård

Introduktion til livestreaming med Karl Ove Knausgård

Billeder af Karl Ove Knausgård

Har du brug for billeder uden tekst, så kan du benytte dig af følgende tre billeder. Husk blot at kreditere fotografen.

Plakat til biblioteksområde

Har du brug for at gøre opmærksom på eventen i biblioteksområde, så kan du downloade vores plakat.

Billeder med tekst til SoMe

Bruger du sociale medier til at gøre opmærksom på arrangementet, kan du med fordel benytte følgende billeder.