Forny jeres abonnement på Digital Artikelservice for det kommende år!

Hvis I fortsat ønsker at benytte fordelene ved vores service, kan I nemt og hurtigt tegne abonnement for den nye periode, som er fra 1. december 2023 til 30. november 2024.

Smartphone med tidsskrift

Foto: Det Kgl. Bibliotek

Vi nærmer os udløbsdatoen 30. november 2023 for jeres biblioteks nuværende abonnement på Digital Artikelservice.

Priser og betingelser

Alle detaljer vedrørende priser og betingelser for det kommende abonnement findes her

Forny jeres abonnement

Forny jeres abonnement ved at udfylde denne formular

Opdatér kontaktoplysninger

Vi vil gerne opdatere vores kontaktoplysninger, så hvis jeres bibliotek har fået ny kontaktperson, hører vi gerne fra jer på forbiblioteker@kb.dk.

Vi ser frem til at fortsætte med at levere service til jeres bibliotek i det kommende år.

Udvidet samling af søgbare artikler

I samarbejde med DBC har Det Kgl. Bibliotek arbejdet på at udvide vores samling af søgbare artikler i Dansk Artikelindeks. Vi indekserer nu artikler fra 1960'erne og 1970'erne fra ugeblade som Hjemmet og Familiejournalen, hvilket giver lånerne en bredere dækning af emner, når de søger og bestiller artikler.