Møde i Netværk for lånesamarbejde juni 2024

Nu er der sat datoer på forårets møder i Netværk for lånesamarbejde. Tilmeldingen er åben.

Fotomanipulation med flyvende bøger mod blå himmel

Foto: Colourbox

Omdrejningspunktet bliver som altid kompetenceudvikling for øvede fjernlånsmedarbejdere på bibliotekerne. På møderne vil du kunne høre nyt fra Det Kgl. Bibliotek, DBC og Centralbibliotekerne.

På møderne er der mulighed for at udveksle nyheder, erfaringer og best practice med andre entusiaster.

Møderne er åbne for deltagelse for fjernlånsmedarbejdere, der deltager aktivt i lånesamarbejdet.

Traditionen tro afholdes et møde i vest på Det Kgl. Bibliotek i Aarhus og et i øst på DBC i Ballerup.

Programmet for møderne vil blive publiceret og udsendt primo maj 2024.

Tilmeld dig

EAN er påkrævet
Dit navn er påkrævet
Enter an email address

Vælg møde

Vælg forplejning

Personoplysningerne slettes eller anonymiseres løbende, efterhånden som det formål, de blev indsamlet til, afsluttes. Du kan til enhver tid kan trække dit samtykke til opbevaring af dine personoplysninger tilbage. Dette kan ske ved at kontakte os. Læs mere i vores privatlivs- og persondatapolitik.

• Mandag d. 3. juni Det Kgl. Bibliotek Victor Albecks Vej 1, 8000 Aarhus C.
  • Tirsdag d. 4. juni DBC Tempovej 7 - 11, 2750 Ballerup

Sidste chance for tilmelding til møderne er onsdag den 8. maj.

Pris

Deltagelse i netværksmøderne er gratis for en deltager pr. folkebibliotek. Ved tilmelding af flere medarbejdere fra samme folkebibliotek er prisen kr. 600,- pr. ekstra person. For øvrige typer af biblioteker er prisen kr. 600,- per deltager.

I tilfælde af, at tilmeldingerne til møderne overstiger antallet af mulige pladser, forbeholder arrangørerne sig ret til at sikre, at sammensætningen af deltagerne dækker lånesamarbejdet så bredt som muligt.